Meer info

Guillaume de Colonges

CEO Carrefour North & Eastern Europe

De sector van de grootdistributie heeft het hard te verduren op alle fronten en moet het hoofd bieden aan tal van nieuwe uitdagingen, alsook fundamentele veranderingen. De concurrentie wordt intensiever en de consumenten wijzigen hun aankoopgedrag, onder andere door steeds meer een beroep te doen op vooral buitenlandse online winkelsites.

Sinds januari 2018 hertekende Alexandre Bompard, de nieuwe CEO van de Groep Carrefour, de strategie van de retailer rond vier pijlers (voedseltransitie, omnichannel strategie, vereenvoudigde organisatie en concurrentievermogen).

Hij benoemde managers die deze uitdagingen kunnen waarmaken. Guillaume de Colonges, CEO Carrefour North & Eastern Europe, is een van deze geïnspireerde leidersfiguren op het vlak van retail en consumptie.

Guillaume de Colonges wordt voorgesteld door PIERRE-ALEXANDRE BILLIET

Pierre-Alexandre Billiet begon zijn carrière als architect.
Vandaag is hij CEO van de groep Gondola, een platform dat zich bezighoudt met retail. Omdat hij geboeid wordt door de impact van de consumptie door de overheid, de ondernemers en de individuen, positioneerde hij zich als specialist inzake retail en consumptiegoederen.
Hij schreef “E-cosystems” dat gaat over de digitalisering van retail en doceert aan de Solvay Business School.

Lunchconferentie

55,00€ Inclusief BTW Leden   75,00€ Inclusief BTW Uitgenodigde niet-leden   44,00€ Inclusief BTW Uitgenodigde Juniors

Share this Post: